Buitrago (Spanien)

Seit mehr als 5 Jahren besteht zwischen der der Schule Gredos San Diego in dem bergig gelegenen Buitrago (nahe Madrid) und der CBS eine Kooperation. Schüler von beiden Schulen verbringen mehrere Wochen im anderen Land und lernen dort die Schul- und Arbeitswelt kennen.

For more than 5 years there has been a cooperation between CBS and one of the nine Gredos San Diego schools in the Madrid area, namely the Buitrago Colegios. Buitrago delezoya is situated in the Sierra de Guadalmara mountains, 70km North from Madrid. Pupils from both schools spend several weeks in the partner country in order to get acquainted with the other's school system and working conditions.

Projektleiterin

Buitrago

FLOWS

22.05.2019 | Spanien|Erasmus+